
Upoznajte profesore
Ovaj tim učenike prati od prvog do četvrtog razreda srednje škole. Oni su ti koji se brinu o znanju, uspjehu i razvoju potencijala budućih generacija.

Nastavnica hrvatskog jezika i povijesti aktivno sudjeluje na stručnim skupovima, konferencijama i edukacijama, neprestano nadograđujući svoje znanje. Ne može se odlučiti koji joj je predmet draži, ali posebno je zanima mikrohistorija i književnost 20. stoljeća. Ljubav prema jeziku i povijesti prenosi kroz interaktivnu nastavu, potičući učenike da istražuju, propituju i stvaraju vlastite zaključke.


Magistrica edukacije engleskog i hrvatskog jezika, ravnateljica je ujedno i dugogodišnja nastavnica engleskog jezika u Gaudeamusu. Aktivna je u cjeloživotnom učenju, a najviše se posvećuje socijalno-emocionalnom obrazovanju i mentalnom zdravlju mladih. Odgovorna je, komunikativna i iskusna u vođenju i timskom radu. Za sebe kaže kako joj je najdraži dio posla rad s učenicima kroz formalne i neformalne oblike obrazovanja.

Profesorica predaje njemački jezik i povijest i usavršava se brojnim seminarima, no ipak najviše nauči od svojih učenika. Oni je, osim ostvarenim ciljevima i zadatcima, svakodnevno razveseljavaju svojom pameću, hrabrošću i mladalačkom lucidnošću pa se i sama često osjeća kao da je u srednjoj školi, premda je najstarija u kolektivu.

Razmišljajući kako najbolje sjediniti ljubav prema Bogu i bližnjem, odabrao je životni poziv vjeroučitelja. Radno iskustvo stjecao je u brojnim školama diljem istočne Slavonije, a odnedavno je otkrio i ljubav prema latinskom jeziku. Kroz svoj rad pokušava ugraditi gaudium u Gaudeamus što se može iščitati iz njegovog vedrog pristupa učenicima i otvorenosti za razgovor o raznim temama. Osim mentorskih sastanaka, uživa i u gledanju filmova, memeova i nogometnih utakmica, kao i volontiranju u humanitarnoj udruzi.


Nastavnik likovne umjetnosti diplomirani je likovni pedagog i aktivan likovni umjetnik. Bavi se slikarstvom, kiparstvom i likovnom edukacijom. Aktivni je član HDLU-a Istok i kolektiva Art Ćakula. U slobodno vrijeme strastveni je ljubitelj svih vrsta igara koje su mu glavna inspiracija u stvaranju likovnih djela. U edukaciji unutar i izvan škole provodi kreativne radionice i edukacije za mlade i odrasle. U radu s učenicima cilj mu je stvoriti kreativno mišljenje i kritički stav kod svakog učenika, a to čini interaktivnom nastavom i odlascima na izložbe.

Osim formalnog obrazovanja, naša školska psihologinja završila je edukaciju iz NLP-a i trenutno pohađa edukaciju transakcijske analize, temeljenu na teoriji ličnosti i komunikacije američkog psihijatra Erika Berna. Rado provodi vrijeme s učenicima razgovarajući o raznim temama, od postavljanja ciljeva do njihovih ljubavnih izazova, a u slobodno vrijeme uživa u sportu i putovanjima. S entuzijazmom vodi školske novinare te motivira učenike da otkriju i razviju svoj jedinstveni potencijal.

Nastavnik je diplomirao sociologiju u Zagrebu, a zna i ponešto o filozofiji jer mu je „osigurala" upis na fakultet. Posao nastavnika isprva mu je bio dodatni posao (uz Social Media i Community Managera), a na kraju je postao poziv. Iskusan je u vođenju i osmišljavanju projekata i istraživanja. Nastavu provodi kroz interaktivne radionice i predavanja, primjenjujući suvremene koncepte igrifikacije nastave i učenja kroz igru. Vjeruje da su znatiželja i kritičko razmišljanje ključ svakog napretka – uz dozu humora i dobre energije u učionici!

Osim formalnog obrazovanja, naša nastavnica matematike redovito se usavršava u području inovativne nastave. Rado primjenjuje nove metode i tehnike u nastavi kako bi učenicima omogućila lakše razumijevanje i matematiku učinila zabavnom. U slobodno vrijeme uživa u šetnjama i rješavanju sudoku križaljki. S velikim angažmanom priprema učenike za matematička natjecanja, potičući ih da unaprijede ne samo logičko razmišljanje, nego i kreativnost i samopouzdanje.

Profesorica fizike i informatike koja kroz životne primjere i uvod u virtualne pokuse nastoji učenicima pokazati kako fizika može biti zanimljiva i korisna. U nastavi informatike vodi projekte u kojima nastoji potaknuti učenike da razviju vještine korištenja računala i programa na kreativan i zabavan način. Uvijek i nešto nauči od učenika, pogotovo ono što je u trendu. U privatno vrijeme obožava ples, putovanja i upoznavanje novih kultura, što joj donosi inspiraciju i širi vidike.

Magistar edukacije biologije i kemije u stalnoj je potrazi za novim vještinama, znanjima i alatima kojima nastoji oplemeniti svoj pristup nastavnom procesu i učenicima te pomoći uvidjeti važnost prirodnih znanosti i ljepotu koja se u njima krije. „Ja sam samo jedan od mnogih. No ja sam samo jedan. Ne mogu učiniti sve, ali mogu učiniti nešto. Zbog toga što ne mogu učiniti sve, neću odbiti učiniti ono što mogu.“ - E. E. Hale

Profesorica koja strastveno voli kreativnu nastavu, fokusira se na angažman učenika i aktivni pristup učenju. U radu sa srednjoškolcima uživa u poticanju dijaloga i rasprava, uvijek ih motivirajući na izražavanje vlastita mišljenja. Posebnu pažnju posvećuje učenju argumentacije i kritičkog promišljanja, potičući učenike da ne prihvaćaju informacije bez razmišljanja, već da ih analiziraju i opravdaju vlastitim stavovima. Osim toga, uživa u druženjima s obitelji i prijateljima, a slobodno vrijeme provodi igrajući društvene igre, čitajući knjige i gledajući filmove.

Sportom se bavi od djetinjstva, a kao mlad postao je i trener kickboxinga te otvorio vlastiti klub. Danas vodi svoj centar Sportska Akademija, a uz svakodnevno treniranje bavi se planinarenjem i praktičnim streljaštvom. Želja za znanjem vodila ga je po brojim edukacijama i tečajevima diljem svijeta, a disciplina i predanost osigurale su mu državno prvenstvo i mjesto u kickboxing reprezentaciji. Iako smatra kako je disciplina važnija od motivacije, trudi se učenike motivirati na redovito bavljenje sportom.

Profesorica koja voli kemijati, ali ne samo u laboratoriju. Mnogi misle da je kemija teška, a ona pokazuje kako to i nije baš tako. Kemija je dio života i vjeruje da svaki učenik ima svoju jedinstvenu kemijsku formulu. Ne zadaje samo zadatke, već otkriva njihovu znanstvenu strast. Iako biolog u duši, kemija je njezin pravi izazov i ljubav. Učenicima pokazuje da je svaki dan nova prilika za istraživanje. Voli šetnje i društvo, a svaki učenik i kolega čine njezin svijet bogatijim i veselijim.